vertrek - Reisverslag uit Zeist, Nederland van josje bruin - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Zeist, Nederland van josje bruin - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: josje

Blijf op de hoogte en volg josje

30 Oktober 2014 | Nederland, Zeist

Morgen is de grote dag! De tas is (bijna) gepakt en ik ben er (bijna) helemaal klaar voor!

Om half 10 vlieg ik naar Moskou, waar ik zondag op de Trans Mongolië Expres zal stappen. Deze rijdt via Mongolië naar Beijing. Onderweg zal ik twee keer uitstappen. In Irkutsk bij het Baikalmeer en in Ulaanbaatar, Mongolië, waar ik een paar dagen in een Ger tent zal verblijven bij een Mongoolse nomaden familie. 14 november kom ik aan in Beijing en 9 december vlieg ik vanuit Shanghai naar Auckland, Nieuw Zeeland. De rest is nog ongepland!

Spannend! Of naja ik heb vooral heel erg veel zin in dit grote avontuur!
Wel zie ik natuurlijk heel erg op tegen het afscheid van iedereen hier in Nederland. Afgelopen zaterdag heb ik al een geweldig feest gehad waarop ik al van bijna iedereen afscheid heb genomen maar de moeilijkste komen vanavond en morgenochtend op Schiphol nog.

We moeten het maar zo zien: ik sla gewoon de winter even over! volgende zomer ben ik weer terug! En in de tussentijd zal ik jullie via deze blog een beetje op de hoogte houden! Veel Liefs! Jos

  • 30 Oktober 2014 - 19:51

    Nena:

    Bheeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Trans Mongolie expressss

.

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Zuid Nieuw Zeeland

27 December 2014

New Zealand Noord

13 December 2014

China

18 November 2014

Van Irkutsk tot Beijing

12 November 2014

Van Moskou naar Mongolie
josje

Actief sinds 25 Okt. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 6087

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 15 Juni 2015

Trans Mongolie expressss

Landen bezocht: